Onderwerp: World of Warcraft
Enkele bericht bekijken
Oud 6 February 2006, 15:09   #96
Amecka
Guest

Standaard

Het schijnt zo te zijn dat je het spel gewoon ergens kan downloaden is dat waar? Al weet ik wel dat je op een onofficiele server kan spelen, wil ik graag weten va welke site dat mogelijk is. Ik dacht eerst via fileplanet maar dat bleek nog een beetje vreemd te zijn. Alleen maar filmpjes. Of was die beta dat echte spel ik hoop het niet. Dan ben ik de pineut naja... ALs iemand het me kan vertellen graag.

Het spel zou dan te downloaden zijn en een inhoud hebben van zo'n 4 GB?! Best veel. Even op een CD'tje zetten en je hebt het spel zolang die cd dan niet stuk gaat. Maar daar let je natuurlijk wel op. Het is ook zo leuk en verslavend, de enige hoop die je dan nog hebt is om niet in slaap te vallen, want het spel gaat altijd nog door. Best lastig als je iemand aan het ownen bent en ineens wordt geroepen door een lastige broer die even dat ene leuke spel wil spelen. Voorbeelden?
Oke, wat jij wil: oude nerds nemen spellen als, quake en jetpack (dos spel), of liever iets meer sportiefs als FIFA. Maar wat als het futuristische mensen zijn? Dan gaan ze erop los in spellen als Doom 3. Gaap.

Nou jah, laten we eens een ander perspectief nemen. The game makers veel jongere mensen vinden het enig hun oudere broer aan de kant te duwen, die broer heeft dus net het spel een tijdje gespeeld en is helemaal in de game gezogen. Na 4 uurtjes 12 levels geuped, gaat dan vervelende jongkje dat activiteitje plegen. Hoe denk je dat de broer reageert? Woest natuurlijk!!! Hij laat zijn game ECHT niet uit de weg halen....
Later, gaat dat broertje gewoon zijn spel spelen. Even later... roept de moeder "ETEN!" wie komt als eerst? De broer?!
Ja, tuurlijk die is weggestuurd en heeft het wel gehad. En het broertje wanneer is die weg van de pc te krijgen? Na zo'n 15 minuten? Ja, en soms wel langer. Hij moet de tijd inhalen die zijn broer heeft gebruikt.

Dit heeft niet echt veel met dat spel World of Warcraft te maken maar ja. Er komt altijd een verhaal apart in verschillende forums waar je niet op had gerekent.
Wat zou jij vinden als ze hier alle maar dan ook alle spells die je kunt verdienen zouden beschrijven? Niet echt leuk. En de quests ook erbij dan? Dan heb je het zon beetje gehad. Mag je dan niet eens het spel gewoon zelf ontdekken?

Dat is het dan.... Prey for me