Enkele bericht bekijken
Oud 9 February 2006, 15:30   #303
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Neuh, maar dit is zooo'n makkelijke kritiek.

En daarbij was t gewoon een smerige overtreding, terecht rood.. en vanaf de bank heb ik dat lekker makkelijk kunnen beoordelen, wat is het stadion heel wat moeilijker was misschien.
Waarschijnlijk had-ie wel iets gezien, maar was niet zeker van zijn zaak, dus vraagt even aan zijn assistent... hij kijkt ook naar het slachtoffer en ziet een vleeswond van 10 centimeter. En dat heeft hem misschien net de overtuiging gegeven dat het rood moest zijn (ipv geel). Het blijven mensen die in ampel tijdsbestek moeten oordelen over iets dat in een flits is gebeurd.

En vd Haar had-ie gewoon goed gezien. Wat ik uit de samenvatting kon opmaken heeft die beste man gewoon een goede, objectieve wedstrijd gefloten (en ik geloof je goed dat dat tegen PSV anders was hoor).

Die stelling van Cocu is overigens wel een interessante, misschien iets voor een apart topic?
De man floot in feite een bedroevend slechte wedstrijd, maar dan aan beide kanten.. Ik kan dit keer niet zeggen dat hij anti-Roda was ofzo..

Maar wat zou jij dan doen bij een bloedneus van een speler? Hij gaat een duel aan en je kunt vanuit jouw positie niet waarnemen wat er gebeurd. Je grens ziet het ook niet maar opeens heeft hij een bloedneus. Rode kaart geven dan? Ik vind van niet.

Overigens is Cisse gewoon ontzettend lomp, wat mij betreft krijgt hij 10 wedstrijden, dan speelt hij tenminste zeker niet. Zijn overtreding was meer uit lompheid dan uit kwaadaardigheid :-S
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden