Enkele bericht bekijken
Oud 9 February 2006, 18:48   #307
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Hehe. 3 tot 4 minuten? Dan hebben ze op Talpa toch flink lopen knippen zeg.
Blijkbaar Ik heb het ook gezien en me vooral bescheurt om de reactie van Van Sichem na afloop, waar hij de zelfverzekerde scheidsrechter ging uithangen die gedecideerd en zeker zijn besluit genomen had
Dat Talpa is sowieso erg selectief met uitzenden heb ik de indruk. Niets over van E. gisteren en de comotie na de overtreding heb ik ook niet teruggezien. Het leek inderdaad alsof hij meteen beslist had.

Citaat:
'In een situatie waar niets meer te halen viel zette hij -naar eigen zeggen per ongeluk- zijn noppen in de kuit van Reixeira. Scheidsrechter Van Sichem had in eerste instantie niets gezien. Pas minuten na de trap gaf hij, waarschijnlijk geschrokken door de zichtbare averij aan Teixeira's been, alsnog rood aan Cissé.
Overigens vonden zowel Stevens als Koster het geen rode kaart. Ikzelf ook niet in live opzicht. Maargoed, iedere overtreding die je in slowmotion terugziet lijkt ook veel ernstiger en dit incident zag er vooral ernstig uit.

Citaat:
Met betrekking tot de zwaar geblesseerd geraakte Teixeira beperkte Koster zich tot het medisch bulletin. 'Hij heeft een diepe vleeswond. Ik heb in eerste instantie niet precies gezien wat er gebeurde. Of het rood was laat ik in het midden. Ik denk dat de scheidsrechter vooral geschrokken is van de wond'.
Stevens was duidelijker in zijn commentaar: 'Dit was echt geen rode kaart. Ik heb de beelden gezien. Ik zie een sprintende Cissé en Teixeira die de bal afschermt. Het was een ongelukkige botsing, niet meer dan dat. Natuurlijk vind ik het heel vervelend voor Teixeira, maar om hier rood voor te geven vind ik veel te ver gaan. Dan kunnen we nog heel wat rode kaarten verwachten'
Quote's van LD.

Overigens blijkt dat het AD alleen maar wat schrijft op basis van het Talpa-verslag en is men helemaal niet live aanwezig geweest. Volgens het AD kwamen er namelijk geen reacties van de tribunes

Citaat:
Terwijl iedereen in het stadion had gezien hoe Cissé door het lint was gegaan, waren de spelers van de thuisploeg het niet bepaald eens met de beslissing van scheidsrechter Tom van Sichem. Met zijn allen gingen ze in woord en gebaar verhaal halen bij de leidsman.

Het was aan de het kordate optreden van assistent-trainer Raymond Atteveld – het klinkt inderdaad vreemd – te danken dat de arbiter geen klappen kreeg. De oefenmeester sloeg zijn pupillen letterlijk van de scheidsrechter af, zo verdere problemen voorkomend.
ik vraag mij als weldenkend mens nu toch echt af wat wij in een vorig leven ofzo misdaan hebben. Met objectieve journalistiek heeft het in ieder geval niets te maken. Men doet voorkomen dat het hele stadion het eens was met de beslissing van de scheids (terwijl iedereen natuurlijk door het lint ging) en daarnaast suggereert men dat als Atteveld niet had ingegrepen de spelers de scheids in elkaar hadden geslagen..

Overigens las ik maandag in de Spits dat er een CL-stemming heerste in het PSV-stadion. Inderdaad hoorde ik ook nu alleen maar gaskachels loeien
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden