Ik vind het ook ongelofelijke onzin. Dus binnenkort moeten de verdedigers Farfan maar gaan smeken of hij niet langs ze wil gaan omdat ze hem niet mogen aanraken. En inderdaad, waar trek je de grens van spelers die wél of die níet dat extra's brengen. Tevens ben ik van mening dat je als verdediger wel hard moét spelen als je tegenover zo iemand staat hetgeen misschien wel een compliment naar de spits is. Farfan is opzich wel een techneut die zich overal tussen wurmt. Als je die niet hard aanpakt (en dan bedoel ik niet gemeen trappen maar fysiek sterk dekken) dan zet ie je flink op je nummer.
Daarbij komt dat nota bene Philip Cocu naar de scheidsrechter moet gaan om dat te zeggen, alsof hij een lieverdje is. Ik ken bij PSV ook wel wat schoppers luisterend naar de naam Lucius en Cocu zelf. En Alex gaat ook niet altijd vrijuit als je het zo bekijkt want die gebruikt zijn lichaam soms ook vrij hard.
En ten 3e, PSV heeft er met Farfan, Aisatti en Affelay ook wel een handje van om snel te gaan liggen. Farfan de opper-schwalbekoning heeft het er als je het zo bekijkt zelf naar gemaakt, als ie uberhaupt al expres geschopt wordt...
|