Enkele bericht bekijken
Oud 11 February 2006, 01:33   #318
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
In het geval van een botsing kom je met enige snelheid met elkaar in aanraking, je botst. Daar is hier geen sprake van, hij plant zijn voet ergens waar dat niet bepaald nodig was. Zo kun je alle Bouazouannetjes wel relativeren als een botsing
Dat slaat natuurlijk echt op worst Heb je m eigenlijk wel eens goed in real-time teruggezien? Of je alleen gebasseerd op de ingezoomde beelden van Talpa en vooral het commentaar erbij? Het was een gewoon sprintduel om de bal waarbij Teixeira een rare beweging maakt door plots in te houden en Cissé geen kant meer op kan.

Schikkingsvoorstel: 5 duels. Uiteraard niet geaccepteerd. 1, hooguit 2 duels in terecht.

Edit: Zelfs Teixeira vind het allemaal zwaar overdreven

De trainer over de wedstrijd van afgelopen woensdag tegen RKC. “Wij hebben toen niet goed gespeeld, maar wel drie belangrijke punten gehaald en daar ben ik blij om. Wij hebben achterin ook niets weggegeven op die ene kans in blessuretijd na. Over de rode kaart van Sekou Cisse kan ik heel kort zijn: in mijn ogen geen rode kaart. Het was een ongelukkige samenloop van omstandigheden en zelfs Texeira heeft verklaard dat er geen opzet in het spel was. De media heeft het geheel erg aangedikt:” aldus Huub Stevens.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden