Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tieky
ach dat ben ik tegenwoordig al wel gewend aan het feit dat talpa van een mug een olifant maakt, en herken een akkefietje met huntelaar tijdens utrecht, waarbij er ook helemaal niks gebeurde. Tegenwoordig is het als de media er een beetje aandacht aan besteed dan wordt het nog eens nageplozen. Maar als de media er geen aandacht aan besteed dan gebeurt er helemaal niks meer. Tja objectiviteit...
|
Zal wel allemaal te maken hebben met commerciële belangen ofzo, ik weet het niet. Feit is dat men ook deed overkomen alsof er helemaal geen discussie mogelijk was en de scheids de rode kaart al in zijn klauwen had voordat de overtreding beging. Het is toch juist opvallend als zoiets heel lang duurt? Ik snap dat niet, je kunt er als TV juist spanning door opbouwen. Discussie met zijn grens in beeld brengen, Cziommer die het publiek ophitst, spelers van RKC die schrikken van de wond en de scheids die na hele lange tijd pas een besluit neemt.
Ik geloof steeds meer dat (toen wel nog bij de NOS) dat beeld van Vd Vaart na dat doelpunt van Zlatan ook gemanipuleerd is. Men deed toen voorkomen alsof hij niet zo juichen voor een doelpunt van Zlatan, maar dat beeld was gewoon veel eerder opgenomen. Waar is dat toch voor nodig