Onderwerp: Iran
Enkele bericht bekijken
Oud 14 February 2006, 16:52   #21
Alpha
FORE!!!

Alpha's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nevsehirli
hahaah vriend jij weet duidelijk niets van de situatie in diei regio af. in iran wonen meer dan 5 miljoen mensen die vanuit Irak zijn gevlucht. iran gaat amerika aanvallen door middel van binnen te vallen. dan zullen VS nog meer troepen gaan inzetten, maar dan helpen al zo'n 25 miljoen Iraniers en Syrie, Irans trouwste bondgenoot, tegen de Amerikanen.

Iran is een heel sterk land. Misschien wel het sterkste op deze aarde
ik weet niet of jij het door hebt, maar het is nog een verdomd eind van Iran naar de VS. En aangezien het Iraanse leger die afstand niet door de lucht kan afleggen, moeten ze willen via de Oceanen. En ik weet niet of jij het weet, maar de grootste en machtigste vloot ter wereld is nog steeds bij verre de Amerikaanse vloot. Even ter info:
- 12 carriers
- 55 aanvalsonderzeeers
- meer dan 200 kruisers, fregatten en destroyers
- meer dan 4000 gevechtsvliegtuigen

en dat is dan alleen de US Navy, want natuurlijk komen de Britten de VS te hulp, en aangezien de VS dan wordt aangevallen zal de hele NAVO zich geroepen voelen om de VS te hulp te komen. En ik denk toch echt niet dat de twee armzalige legertjes van Iran en Syrie op kunnen tegen de legers van de VS, Canada, G-B, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Nederland, Italie, Belgie, Noorwegen, IJsland, Denemarken, Portugal, Tsjechie, Hongarije, Bulgarije, Griekenland, Estland, Letland, Litouwen, Polen, Roemenie, Slowakije, Slovenie, Turkije, en mogelijk ook Rusland, aangezien dit een vergevorderde partner van de NAVO is. En dan hebben we het nog niet over landen als Australie en Nieuw Zeeland)

Veel landen in het Midden-Oosten zullen Iran nooit volgen aangezien ze financieel worden ondersteund door de Verenigde Staten, waardoor Iran (en naar jouw mening Syrie) alleen komen te staan.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden