Enkele bericht bekijken
Oud 17 February 2006, 20:54   #71
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Want Arabische kranten staan al jaren vol met anti-semitische cartoons die minstens zo 'beledigend' zijn en vaak nog grover.
Gisteren was hierover een reportage op Netwerk, waarbij zowel een Arabist als een Duitse onderzoeker het probleem onderkenden, maar daarbij wel de duidelijke kanttekening plaatste dat dit maar bij enkele zenders voorkomt; "vol met" is dus een beetje overtrokken afgaande op deze reportage (en ik ken je goed genoeg dus je kan me niet wijs maken dat jij zoveel Islamitische TV kijkt of kranten leest als deze personen).
Schrijnender is natuurlijk wel dat er door de regeringen van dit soort landen wel totaal niet opgetreden wordt tegen dit soort anti-semitische propaganda en dat er toch een aanzienlijk deel van de bevolking wordt door beïnvloed. Ik denk dat het gevaar hem veel meer zit in de leiders binnen de Moskee die wel te pas en te onpas dit soort bullshit kunnen roepen. Daarnaast is het natuurlijk ook wel weer ergens begrijpelijk dat ze niet content zijn met de situatie Israel en Palestina (hoewel dat in onze ogen nooit in deze mate zou mogen plaatsvinden uiteraard).
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden