Onderwerp: Iran
Enkele bericht bekijken
Oud 24 February 2006, 18:03   #31
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BozeWolfAmerika
Nu gaat het hier duidelijk weer om een propaganda,luister broekventje ,ik geef geen propaganda om welk even land maar ik maan ALLE landen aan om te stoppen met ontwikkelen van nuclaire wapens ,zowel Iran als Amerika als andere landen,als je dat al propaganda noemt ,is het wel toch een vreedzame propaganda en leer maar goed je lessen op school neurd.
Je hebt duidelijk een extreem anti Amerikaanse inslag en je verheerlijkt terrorisme, het vermoorden van onschuldige noem jij vrijheidsstrijd. Je stelt democratieën gelijk aan fascistische staten die minderheden openlijk vervolgen en als doel hebben "landen van de kaart te vegen"

En vervolgens kom je met het onuitvoerbare plan om alle kernwapens de wereld uit te helpen. Dat zou alleen kans van slagen hebben als ieder land een democratie was en alle problemen werden uitgepraat, kortom nooit dus.

Bovendien zie ik een kernwapen als uiterste middel van verdediging, en in een offensief zal het nooit worden ingezet. Stel dat er weer een Israëlische Arabische oorlog komt en Israël op het punt staat vernietigd te worden, dan mag men dit soort wapens inzetten naar mijn mening. Want iedereen weet wat het gevolg zal zijn voor de bevolking.
  Met citaat antwoorden