Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Je hebt duidelijk een extreem anti Amerikaanse inslag en je verheerlijkt terrorisme, het vermoorden van onschuldige noem jij vrijheidsstrijd. Je stelt democratieën gelijk aan fascistische staten die minderheden openlijk vervolgen en als doel hebben "landen van de kaart te vegen"
En vervolgens kom je met het onuitvoerbare plan om alle kernwapens de wereld uit te helpen. Dat zou alleen kans van slagen hebben als ieder land een democratie was en alle problemen werden uitgepraat, kortom nooit dus.
Bovendien zie ik een kernwapen als uiterste middel van verdediging, en in een offensief zal het nooit worden ingezet. Stel dat er weer een Israëlische Arabische oorlog komt en Israël op het punt staat vernietigd te worden, dan mag men dit soort wapens inzetten naar mijn mening. Want iedereen weet wat het gevolg zal zijn voor de bevolking.
|
Het vermoorden van onschuldigen is zeker geen vrijheidstrijder,hoeveel onschuldigen(burgers) heeft amerika vermoord,gevangen ,mishandeld(gevangenen in Abu Graib)? Waar zijn die vermeende massavernietigingswapens ?wat heeft Amerika nu te zoeken in Irak nu Saddam Hoessein opgepakt is ?Het is hier zeer duidelijk dat het om olie gaat ,dat hebben zelfs hoge functionarissen gezegd in zowel in amerika als in andere landen en als je wilt geef ik je een link van die website,kun jij dit weer goedpraten ?propaganda weer?Je gaat dit toch zeker nie ontkennen,das dan straf! Ik vind ook die slachtpartijen ook nie goed die irakezen aanrichten onderling,dat zijn beesten ok,laten ze elkaar maar afmaken maar Amerika heeft daar nu niks te zoeken en moet zich ni moeien met de rest van de wereld,zelfs hun eigen staat New Orleans hebben ze ni geholpen met die orkaan van Katrina. Deze planeet is naar de vaantjes.Ik voer hier geen strijd van wie het laatste woord heeft,maar ik spreek enkel op waargebeurde realiteit en feiten ,ik heb vroeger enorm van Amerika gehouden ,maar nu heeft het me teleurgesteld in hun oncorrecte en onfaire beleid.