Onderwerp: Iran
Enkele bericht bekijken
Oud 25 February 2006, 22:00   #40
BozeWolfAmerika
Guest

Standaard

Hamas is door het volk van de palestijnen verkozen en dat is hun recht ,als jij vindt dat ze barbaren zijn heb je groot gelijk,maar ik vind israeliers landpikkers(bezette gebieden ;zo wordt het ook officieel genoemd in de wereld),ze ondergaan de van ene misdrijf naar de andere(de illegale beruchte Muur die vaak de toegang ontzegd tot vele palestijnse boeren omdat dit dwars door hun landbouwgronden loopt),de illegale executies(helikopteraanvallen ) ,het "perongeluk"schieten van burgers,scholen,ambulanciers enzovoort.Ik vind het echt schandalig van jullie omdat jullie er nooit iets van schrijven ,het zijn altijd de arme palestijnen die het dupe van worden .palestijnen willen wel vrede maar eisen terugtrekking van de bezette gebieden ,ik keur hun zelfmoordacties zeker niet goed want het treft (vaak) onschuldige burgers.iedereen moet water bij de wijn doen en zo wordt dit een faire onderwerp,beide partijen handelen in slechte manier,als ze beiden geen toegevingen doen zal er nooit vrede komen ,Hamas is even erg als de likoedpartij.Ik die zelf Christen ben wil even graag een buur hebben als Jood en moslim.Het term barbaren heeft nu veel betekenissen gekregen,want wat is nu een barbaar eigenlijk?
  Met citaat antwoorden