Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doperwt
Hier kan ik dus echt neit tegen he, dus jij vindt dat het joodse volk geen recht heeft op een eigen land? Een land dat zij eerst volgens de tenach hebben gekregen van God. En vervolgens terug geschonken is door het engelse rijk? In mijn ogen zijn zelfmoordaanslagen nog een stukje erger aangezien die alleen maar onschuldige slachtoffers maken.
Heb laatst documentaire gezien over de spelen in munchen 1972. En nee ik heb het niet over de film. Als ik dan zie dat die moordenaars als helden worden onthaald in hun land, dan knapt er bij mij iets.
Hetzelfde met de cartoons. Is bij hun protesteren het afbranden van consulaten? Sorry maar er zit echt iets fout in de hoofden van die o zo arme islaMIETJES.
|
Teneerste ik heb niet gezegd dat de Joden geen land mogen hebben en tentweede het land Palestina was eerlijk verdeeld en het zijn de Joden die meer wilden en prompt ook het deel van de palestijnen hebben ingelijfd,het bezette gebieden genoemd.Maar ik ga de Joden niet zwart maken en ook de palestijnen niet,het zijn mijn problemen niet ,als ik een probleem heb schakel ik altijd mijn advocaat,maar hier heb je een link van een website ,misschien zijn het leugens en misschien ook niet maar ik heb het ook via via gekregen :
http://www.vrede.be/jongeren_view.php?id=644