Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Je hebt inderdaad problemen 
Nerds zijn ook mensen, vaak slimmer dan de "leuke" mensen in de klas
|
ik weet heus dat het ook mensen zijn, ik ben heus niet zo'n iemand die mensen in hokjes stopt (al lijkt het wel zo) maar voor me verhaal moest ik ze even zo noemen en aangezien de rest van de klas ze ook zo noemt, heb ik dat ook maar even gedaan.
Ik bedoel dus dat het gewoon de minder leuke mensen zijn, letterlijk, ze zijn niet echt aardig ofzo en ze denken dat ze stoer zijn, als ze weer eens een 3 halen. Oke, ik verander het wel naar de 'minder aardige mensen' in mijn verhaal...
Even ter informatie, mensen die 'slimmer zijn dan de leuke mensen' worden bij ons 'stuud' genoemd, geen nerd.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
Nou, een heel verhaal was het wel.
Ik persoonlijk weet niet echt of er wel een probleem is. Het kan gewoon gebeuren, en ik vind niet dat je niet aan Job mag denken omdat hij in de eerste zit. Zo'n groot verschil is dat nou ook weer niet, en volgend jaar zit hij in de tweede dus ...
Maar ja dat is mijn mening maar
|
uuh, hij is kleiner EN jonger dan ik... En dat kleiner, dat is dan wel heeeel klein, want ikzelf ben helemaal niet zo lang enzo... Nouja, maar dat Job gebeuren, dat is al opgelost

en ik weet wat ik zal gaan doen...