Enkele bericht bekijken
Oud 26 February 2006, 21:54   #38
Liéra
Guest

Standaard

Oke de winkels, heel erg afgekeurd door mij zijn:

Bijou Brigitte: ze houden je gewoon echt in de gaten, ookal kijk je ergens naar van 2 meter afstand en bovendien is alles er gewoon VEEL te duur!

Six: eigenlijk wel goede spulletjes, maar ze houden je ookal zo in de gaten. En het is er altijd veel te krap en te klein, zelfs in berlijn, 3 Six-en naast elkaar en allemaal maar 2 meter breed
En bovendien hebben ze de Six bij ons weggehaald! Er staat nu NOG zo'n prutswinkel van vrouwenkleding, dat alleen betaalbaar is voor Paris Hilton...

V&D: Oke, hier wordt ik ook altijd in de gaten gehouden. Zie ik eruit als een dief soms?! Nadat een man me (5 jaar geleden) met mijn mam Russisch hoorde praten, achtervolgt hij me altijd als ik in de V&D ben, terwijl die man zelf buitenlands is!

H&M: Zo'n vreselijke zooi! alles hangt gewoon door elkaar en heb je eindelijk iets leuks gevonden, blijkt het dat ze het alleen in 4 maten groter hebben

Scapino: alles is gesorteerd op maten, oke best goed bedacht, maar vaak heel vervelend! Want loop je een gang in, zie je iets leuks staan, blijkt het dat het een maat te klein/groot is, omdat je aan de andere kant van de kast moet zijn... En hoe groter de maat hoe minder leuke dingen... En hoe zit het met de gewone mensen, die toevallig grote voeten hebben? De van Haren in beter, daar staat gewoon een schoen en een grote stapel van dezelfde, maar in andere maten.
  Met citaat antwoorden