Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Igna
volgens mij zijn jullie alle twee (te) zwaar bevooroordeeld. israel en iran zoeken het toch allebei zelf? ik bedoel daarmee, ze blijven gewoon verder doen met oorlogje voeren. israel houdt een groot deel van het land bezet, iran doet zelfmoordaanslagen als reactie, israel bouwt een muur, iran wil israel van de kaart vegen, ... die weten gewoon niet van ophouden. als de regeringen een beetje verstand in hun hoofden hadden, dan was er allang vrede.
wat bedoel je hier mee??
|
volgens mij doet Iran niet aan zelfmoordaanslagen, maar de Palestijnen. Zijn overigens ook de mensen die het minst op mijn sympathie kunnen rekenen. Uiteraard zal Iran vast de Palestijnen steunen, maar vraag op die manier niet welke radicale groepen er ergens op de wereld wel niet worden gesteund door de CIA.
En dat die regeringen een beetje verstand in hun hoofd moeten hebben, en dat het dan zou stoppen, dat ligt niet aan Israel. Israel gaf gebieden terug aan de Palestijnen, waarna de Palestijnen gewoon doorgaan met aanslagen. Beetje eenzijdig, of niet?