28 February 2006, 15:41
|
|
Guest
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BozeWolfAmerika
De enigste MIETJES die er zijn ,zijn die soort mensen als gij.Ik zou nooit moslim worden omdat ik katholiek streng opgevoed en elke week naar de kerk ga,anders zou ik moslim worden.Het zijn goede mensen maar hebben in de loop van de eeuwen veel te verduren gehad door ons(kolonisatie ,onteigeningen,moorden enz.)
Iran heeft gezegd:Israel moet van de kaart geveegd worden en waarom ? Omdat ze een groot deel land bezet houden en die illegale Muur verder bouwt ondanks het verdict van de internationale hooggerechtshof in Den Haag. Iran had het beter ni gezegd maar had geen keus,want niemand doet of deed er iets aan buiten die gerechtshof en waar blijft de VN om dit te veroordelen ? veel bla bla bla maar weinig boem boem boem als het over de palestijnen gaat maar ALS iemand iets verkeerds zegt over hun(israel) dan dondert het tot in Keulen! is dit rechtvaardigheid ? ik dacht dat jullie allemaal zo slim, sympathiek en rechtvaardig zijn,Amerika controleert de media in de wereld(das een feit) en stelt zich nooit in de slechte daglicht ,dat is het probleem,daarom houden jullie van Amerika,moest ik koning of president van een land zijn ,ik zou nooit connecties met hun onderhouden,maar dan heb ik groot kans om aangevallen te worden dor hun...
|
Mag ik vragen wat je leeftijd is?
|
|
|