Zijn kwaliteiten betwist ik zeker niet, Bas... En het feit dat Ajax nu beter speelt heeft ongetwijfeld te maken met het feit dat ze een goede spits hebben aangetrokken die hun spelletje beheerst (mag ook wel na 10 mislukte spitsen die floreerden in 442).
Maar zo'n Jan Mulder praat gelijk weer op een toon alsof Ajax alsnog de CL zal gaan winnen, Huntelaar ons wereldkampioen maakt etc. Ze zijn bij Talpa nu nog de spermaresten van zijn meervoudig orgasme vanwege het feit dat Ajax weer helemaal terug is aan het verwijderen.
Ik geef toe, ook tegen Inter speelden Ajax en Huntelaar de eerste helft erg goed (om in de tweede helft alsnog kinderlijk kansloos het weg te geven), maar verder is het allemaal niveau nul wat ze tegen krijgen. Tegen RBC werd er wel dik gewonnen, maar ik meen me toch goed te herinneren dat ik RBC in het hele seizoen niet zoveel kansen heb zien krijgen. En dit Sparta was echt te slecht voor woorden... Ook met Charisteas in de spits zou er met dikke cijfers gewonnen zijn.
Huntelaar laat Ajax inderdaad beter spelen en hij schiet ze er erg makkelijk in, maar doe verder ff normaal zeg... Ik denk ook niet dat KJH er zo zit op te wachten dat hij zo als de grote verlosser van Ajax wordt neergezet.