Enkele bericht bekijken
Oud 6 March 2006, 12:49   #6
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Maar zo'n Jan Mulder praat gelijk weer op een toon alsof Ajax alsnog de CL zal gaan winnen, Huntelaar ons wereldkampioen maakt etc.
Naar Jan Mulder moet je niet luisteren als analyticus of iets dergelijks andres met verstand van voetbal. Als ik hem hoor praten is hij een willekeurige supporter die geil wordt van bepaalde spelers. Daar kijk ik niet van op.
Het ging me meer om de woorden die Gullit gebruikt. Hij gaf een prima beschrijving van wat er gebeurde..

Bij Heerenveen liet Huntelaar al geregeld zijn klasse zien, daarna een kort aanpassingsmoment bij Ajax en nu schiet hij ze daar ook relatief makkelijk in. Dat hij er respectievelijk 4 en 3 in schiet tegen RBC en Sparta zegt an sich niet zoveel, maar hij moet het wèl ff doen..

Wat betreft het WK gaat het gewoon om een keus die je maakt. Het lijkt er nu op dat er naast Kuyt en Van Nistelrooij een extra spits mee zal gaan om als pinch-hitter te gebruiken. Het zal dan waarschijnlijk gaan tussen Vennegoor en Huntelaar. Volgens mij is Huntelaar ook best in staat om als extra spits als breekijzer te fungeren, maar daarover kan je van mening verschillen. Ik zou met beide keuzes kunnen leven, maar 4 spitsen meenmen lijkt me geen optie.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden