Enkele bericht bekijken
Oud 6 March 2006, 16:16   #13
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Hetgeen ook niet meer dan logisch is, want hoe vaak komt Oranje of PSV nou in een dergelijke situatie? Kan me alleen de wedstrijd tegen Italie herinneren en toen bracht VoH naar mijn mening precies wat hij moest brengen (hoewel t verder niets opleverde).

Van KJH is het afwachten wat hij in die rol kan brengen.. Sowieso is hij bij alle clubs waar hij veel scoorde altijd basisspeler geweest. Huntelaar lijkt me echt een typische spits die op z'n best is als hij vanaf het begin speelt (maar dat is maar een gevoel).
Ik denk dat als het er straks om gaat dat je meer aan VoH hebt die met zijn lompe lichaam de beuk er in komt gooien dan aan Klaassie. En VoH heeft ook regelmatig op het hoogste podium laten zien dat hij het kan.

Maarja, aan de andere kant, als KJH de lijn van de afgelopen paar wedstrijden (hoewel tegen matige clubjes) doortrekt en rond de 35 doelpunten uitkomt is er natuurlijk heel veel voor te zeggen om hem toch mee te nemen, hetgeen nooit ten koste zal gaan van Kuijt of Nistelrooy.
Er komen ook nog voldoende wedstrijden aan voor Huntelaar om deze lijn door te trekken.