Enkele bericht bekijken
Oud 7 March 2006, 07:58   #7
joeyB
Ere lid

joeyB's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar joeyB
Standaard

Ja kijk je kan vaak in de winkel van die weight gainer potten kopen. Dat is van dat poeder en dan kan je van die shakes mee maken. In die shakes zitten dan ontzettend veel koolydrathen en eiwitten.

Als je dit beetje combineerd met kracht training. Dus ga dan niet op de sportschool cardio doen, maar echt puur kracht training. Dus setjes van 10, 8 , 6 herhalingen en dan met groot gewichten verzet dan weet ik zeker dat je wel aankomt dat kan niet anders. Dat weightgainer spul helpt altijd wel, maar je wilt natuurlijk op den duur niet met een vette pens rond gaan lopen en nu je zo ontzettend droog bent kan je daar juist veel voordeel ophalen.

Naar de sportschool kan je altijd wel gaan en ik denk dat het niks te maken heeft met je blessure. Armen, borst, schouders, rug en buik kan je altijd nog wel trainen. En misschien heel licht met gewichten je benen. Zou ook wel bevordelijk zijn voor je herstel.

Met jouw lengte zou het opzicht niet al te moeilijk moeten zijn.

Je kan natuurlijk ook voordeel halen uit je gewicht, vooral met duursporten en dergelijke leverd dit wel voordeel op. Maar zo te horen met je blessure zit dat er niet echt in.

Anders zou ik eens naar de dokter gaan

Laatst aangepast door joeyB : 7 March 2006 om 08:09
joeyB is offline   Met citaat antwoorden