Enkele bericht bekijken
Oud 7 March 2006, 15:07   #45
Saarah
Girls JustWannaHave Fun

Saarah's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Forza
Als ik jou vader was geweest had ik wel iemand in gehuurd en niet mijn dochter laten verpesten door der te laten opgroeien in zo een kroeg sfeer met dronken mensen. Je bent 15 ga toch nog lekker ff jaartje buitenspelen en doe een krantenwijk. Geld is nog helemaal niet belangrijk voor je, het is belangrijker dat je lekker uitgerust bent zodat je aan je school kan werken want je diploma is veel belangrijker.
Ik vind het toch leuk/handig dat ik zoveel geld verdien en zie niet in wat daar mis in is.
Het argument 'uitgerust zijn voor school om een goed diploma te halen' is trouwens belachelijk, aangezien ik nog altijd de hoogste richting volg op school. Dit niet om op te scheppen ofzo, maar om te laten zien dat het dus best allebei lukt. Gemakkelijk zelfs; zelfs tijdens de examens werk ik zaterdag 's nachts en het is altijd al heel goed gelukt.
En dit is tevens mijn laatste post hierover, ben dat gezeik echt beu eigenlijk Ik snap niet wat jullie er zo leuk aan vinden mij (of mijn vader) af te zeiken omdat ik in zijn café werk. Niet dat ik het mij aantrek, integendeel , maar ik snap gewoon echt niet waarom ik het niet zou kunnen/mogen, in mijn omstandigheden.
Saarah is offline   Met citaat antwoorden