Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Ziek man, zo'n gast
Had je je moeder hier nog over verteld?
|
Nou om eerlijk te zijn is er toendertijd veel meer gebeurd. Hij heeft me aangerand, iets waar ik niet trots op ben. Dat is zeker allemaal verteld tegen mn moeder. Mijn moeder is er nu nog helemaal kapot van, omdat ten1e haar dochter iets vreselijks was aangedaan en dat ten 2e zelfs nog door de man die ze al jaaaaaaaaaaaaren vertrouwt. ik heb zelf aangifte tegen hem gedaan en hij heeft ook bekend. Weet je wat zijn straf was..... 2 jaar voorwaardelijk, dat was alles, helemaal niks dus!!! Hoe is het mogelijk.
Ondanks die aangifte bleef hij toch aanstalten maken. Zulke mannen zijn echt ziek en geloof me, ook zeeeeeeeeeeeeeeeer slim. Die lui zijn zo stiekem en hebben echt koppiekoppie. Ze weten precies hoe ze dat soort dingen moeten aanpakken...op de aller slinkste manieren die maar te bedenken zijn. Daar sta je nog echt versteld van!
1 ding zal ik nooit meer vergeten uit zijn liefdesmailtjes; dat hij gevoelens voor mij heeft gekregen, omdat hij mij als klein meisje zag opgroeien tot een vrouw.
Ziekelijk!