Enkele bericht bekijken
Oud 9 March 2006, 18:51   #2
PFP
Guest

Standaard

Daar gaat de VVD geen stemmen mee winnen, hoewel ik hem wel een goede bestuurder vind denk ik niet dat hij de aangewezen persoon is om de lijst aan te voeren.

Hij is ten eerste te jong en onervaren, nu kan jong een voordeel zijn en als magneet werken voor de jonge kiezers (18-30 jaar) maar die stemmen al redelijk veel VVD en daar valt niet veel meer te halen en of hij de oudere kiezers aanspreekt valt nog maar te bezien.

Aan de links liberale vleugel valt ook niet veel meer te halen, gezien de massale leegloop van d66

En je mag concluderen dat van Aartsen het helemaal niet zo slecht heeft gedaan, geloof dat de vvd in de peilingen voor de 2e kamer maar op 1 zetel minder staat en dat met de rechtse koers, ik denk dat er nog heel wat zieltjes te winnen zijn aan de centrum rechtse kant. En met bijvoorbeeld Wiegel als premierkandidaat hadden er best wel 40 zetels in gezeten.

nu gok ik dat de volgende peilingen een daling laten zien in het aantal zetels die de vvd zou halen als er nu verkiezingen waren. Ik hoop dat Rita zich nog bedenkt en toch de kar gaat trekken.
  Met citaat antwoorden