Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
*zucht* Volgens mij lees je mijn stuk verkeerd. De Islam wordt wel groter in Nederland, maar een Moslim theocratie is een utopie.. Bovendien is er dus onder een groot gedeelte ook sprake van ontmoskeeing. In 2050 kunnen ze dus wel in aantal gegroeid zijn, maar dat betekend nog niet dat ze nog steeds overtuigend Moslim zijn en dat hoeft al helemaal niet te betekenen dat ze allen geradicaliseerd zijn..
Deze bangmakerij waarmee schijnbaar bepaalde mensen zich bezig willen houden gaat er bij mij gewoon niet in..
Natuurlijk blijft het belangrijk om aan te dringen tot aanpassing van allochtonen en zal er gezorgd moeten worden voor een stop van bepaalde allochtonen die hier het walhalla denken te vinden, maar die dreiging waarover een aantal personen praten is niet in die mate aanwezig..
|
Hoe kan je nu spreken van ontmoskeeing als jaarlijkse het aantal islamieten toeneemt. Voor de rest kwam je met claims dat Islamieten ongeveer net zoveel kinderen krijgen als autochtonen en dat het maar om 5% zou gaan van de gehele bevolking, zonder rekening te houden in welk gebied van Nederland we zitten. Je stuk hangt aan elkaar van valse cijfers en claims verpakt in een mooi praatje. Maar kennelijk wil jij het cbs gaan bestrijden over de inhoud van hun cijfers.
Ik blijf liever bij de feiten, criminaliteit, haatzaaien en segregatie
3 aspecten die alleen maar zullen toenemen als we dingen als importbruidjes, gezinshereniging en het oprichten van Islamitische organisaties niet onmiddelijk een halt toeroepen.