Onderwerp: waarom doet hij zo?
Enkele bericht bekijken
Oud 15 March 2006, 12:26   #26
Daegron
Guest

Standaard Re: waarom doet hij zo?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k0ekje
hoi,

ik weet eik niet of ik hier goed zit bij liefde & dating, maar ik vraag me gewoon af wat jullie mening bij mijn verhaal is:S

In april is het uitgegaan met mijn ex. Een paar dagen later heeft hij me gewoon van msn verwijdert..ik had hem gemailt met de vraag waarom hij dat nou doet:S Hij mailde niks terug.. op een feest zag ik hem weer, en ik vroeg of hij me weer toe wilde voegen (ja mssn wel dom van me mjah) toen heeft ie me weer toegevoegd, en we hebben een paar gesprekken gehad..En hij heeft zijn excuses aangeboden omdat hij me verwijdert had..
Nu zie ik dat ie me weer verwijdert heeft.. ik snap t niet..waarom doet ie dat? Ik vraag me nu af of ik hem gewoon moet laten barsten, of vragen waarom hij me iedere keer verwijderd..wil hij aandacht ofzo?:S (ik zit trouwens bij hem op school, en sta in hetzelfde groepje als hem)..
Ik denk dat hij het verdriet niet kan verdragen en dat hij je op deze manier een beetje probeert uit zijn hoofd te zetten door niet meer met je te praten of op andere manier te praten.. miss mist hij wel heel erg de leuke tijd met je en nu het uit is wil hij daar niet meer aan denken....

het kan natuulyk ook gewoon zo zijn dat hij gewoon helemaal niks meer met je te maken wilt hebbe of dat hij al een ander ofzo heeft...

zijn jullie via een ruzie uit elkaar gegaan? want dan is hij miss wel gewoon boos op je als dat zo is
  Met citaat antwoorden