Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Ik ben het volledig met je eens, maar om ff aan te vullen. Ik was zelf 15 en als ik daar nu over nadenk was ik toen eigenlijk ook nog helemaal niet in staat om zo'n beslissing te nemen. Ik heb helemaal nergens spijt van, maar als ik er nu aan terugdenk en kijk naar de 15-jarigen van nu vind ik gewoon dat het eigenlijk als je héél rationeel kijkt te jong is. Zoals Flater ook al aangaf kun je zo'n beslissing waarschijnlijk pas ècht goed nemen als je 18 ofzo bent. Desalniettemin kan je er denk ik best wel klaar voor zijn als je 15 bent. Het er klaar voor zijn is in mijn ogen veel minder aan leeftijd gebonden dan het rationeel erover nadenken. Als je wat ouder bent ga je dit soort dingen wat meer waarderen en schat je het wat meer op waarde, dus ben je dan beter in staat om erover te oordelen.
Ik was dus 15, maar heb bij mijn vriendin toen wel de eerste paar maanden de boot afgehouden terwijl zij het al lang wilde doen. Ik denk dat het dus sowieso belangrijk is dat je je huid duur verkoopt, want het is niet zomaar iets.
|
Hier ben ik het wel mee eens. Ik ben 15 en kzal nie zeggen dat k niet nieiuwsgierig ben ofzo. Maar ik vind wel dat ik nog tijd genoeg heb.