Onderwerp: aanranding
Enkele bericht bekijken
Oud 22 March 2006, 17:34   #33
Forza
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
Seksueel misbruik is absoluut niets om mee te gaan spotten, maar ik denk dat je er op een forum niet mee op de goede plek bent.

Als ik nog ongepaste reacties zie dan zal ik dit topic sluiten.

wat ben jij een bullshit beheerder!!!

Ik heb altijd lopen ouwehoeren in ADB en andere fora ook wel, maar ik hield wel in de gaten of het te ver ging of niet,maar alsnog hebben jullie mij gebanned? waarom omdat jij je iriteerde aan mijn mening, maar ik vind jou mening hier uber triest! we zijn hier op een forum, een forum met een forum onderdeel "sexualiteit" waar dus alles besproken kan worden wat met sex te maken heeft, als zij haar hart wil luchten over dingen die ze mee gemaakt heeft is dit de mogelijkheid, alleen als jij als forumbaas hier neer zet dat hier niet seriues mee om gegaan kan worden doe je je werk echt slecht!! en als je ook nog eens zegt dat je hem sluit als er nog verkeerde reacties komen kun je net zo goed stoppen met je functie! je moet gewoon de verkeerde reacties er tussen uithalen en verder gaan met de topic want dit meisje wil wat kwijt en ziet dit forum als uithoek en i kdenk dat ze daarmee een goede plek gevonden heeft want niemand iedereen verteld zoeits makkelijk tegen bekende