Enkele bericht bekijken
Oud 23 March 2006, 16:42   #72
TN20
Guest

Standaard

Terug van lang weggeweest, kom hier even kijken wat de mening van Bartje518 is op het gebeuren.

Het is natuurlijk stom dat de Roda-supporters een heel end tussen de Ajaxsupporters moeten lopen. Voor die 40,50 man die er in de herfst waren maakt het niet zoveel uit natuurlijk maar als er 1600 meekomen en de wedstrijd is beladen (beide clubs kunnen door winst Europees veiligstellen) is het oerstom.
Maarja, ik ga dit jaar met Ajax ook af en toe naar uitwedstrijden en weet als geen ander dat de politie af en toe bewust aan lijkt te sturen op confrontaties.
200 aanhoudingen, waarvan er ongetwijfeld 190 zeer onterecht zijn en de 'politie' heeft zijn plicht weer gedaan.
Heel Nederland kan weer gerust gaan slapen, er zijn 200 hooligans opgepakt!

Hopen dat de gemoederen niet oververhit gaan raken zondag 2 april, ik kom lekker met de trein voor een voetbalwedstrijdje en heb absoluut geen zin in geouwehoer.

Over de wedstrijd: Wij speelden weer als vanouds kut, Roda hield lang stand. Wel tijdrekken etc, maar geef ze eens ongelijk.
Ik hoop voor ze dat ze alsnog de playoffs halen, ik ben al lang blij dat ik lekker naar de kuip kan op 7 mei.
  Met citaat antwoorden