Enkele bericht bekijken
Oud 23 March 2006, 18:50   #74
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ach, op zich was het allemaal verder te melig voor woorden. We zaten met groepen van 25 man in hokken gedouwd waar zo'n telefoon was waardoor je steeds een agent in zijn nachtdienst kon storen. Wij eerst steeds bellen om te vragen hoe laat het was, daarna vragen of hij een ronde koffie kon brengen en het werd pas echt leuk toen we met 25 man gingen zingen: 'I just called, to say I love you'. Ook onze corrupt-shirts konden de heren nog wel waarderen. Toen ze vroegen waar ze die konden krijgen en ik antwoorde dat ik er wel aan kon komen waren ze minder enthousiast. Ook vroegen ze zich af of ik een 'grote jongen' was, want toen ik in een fouilleerkamer stond en er kwam weer een buslading binnen riep iedereen: hey bertus. Vlak voordat we konden aftaaien nog broodjes met beleg gekregen en was er ineens wel koffie. Maarja, je koopt er niks voor Had toen al geen honger en dorst meer..

Eveneens hilarisch was dat een Engelse van Charlton Athletic op weg naar het woutebureau vast geketend bleek te zitten aan eentje van Aachen..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden