Thanks for the tips, het is zelfs gelukt. Gewoon meer geduld hebben denk ik en niet perse nu willen als ik weet dat ik geen tijd meer heb. Heb er echt werk van gemaakt, eerst me zwarte haar gebleekt (eng hoor, met dat peroxide, maar had van iemand de tip gekregen vaseline te gebruiken om een en ander te beschermen daar beneden). Dan alles bloedrood gekleurd (nee niet te letterlijk, alleen de kleur). En toen als kers op de taart het scheermes erbij. Ben nu voorzien van een vuurrood hart in me broekje (als ik het al kan aanhouden, want ik sta nogal erg veel voor de spiegel om mezelf te bewonderen).8*
Vervolgens ben ik afgelopen zondag bij me vriendje thuis wezen eten en daar echt een vette show opgevoerd. Had mezelf helemaal opgedirkt, ophoudkousen, rode string, kort zwart rokje en een zwart lamswollen truitje zo over mijn tietjes. Lekker classy en op het eerste zicht niet te stout. Dan heb ik voor het eten in het halletje gauw mun broekje uitgetrokken en aan me verbouwereerde vriendje gegeven

Ventje blozen en ik met een uitgesproken smoel aan tafel knipoogjes zitten geven. Na het eten heb ik um op zijn kamertje mun kunstwerkje laten zien, beetje teasen, eerst mun truitje wat omhoog, dan de rand van mijn kousen laten zien en als grote apotheose langzaam mijn rokje omhoog geschoven
Geloof me het enthousiasme van die jongen belooft voor de toekomst...