Enkele bericht bekijken
Oud 29 March 2006, 11:43   #81
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ja, nou, ik heb nog niks binnen, maar ze zijn nog bezig dus iedereen zal wel eentje krijgen. En dan ook nog de deurwaarderskosten vorderen!! Pffff, en Roda weer zielig doen dat ze 'geen partij zijn voor de KNVB'. Vraag me trouwens af hoe ze dat gaan doen met die Duitsers, Engelsen en die Japanner die erbij was! Zou die gast straks ook in Tokio voor de deur staan? En wat te doen met de deurwaarderskosten?

Zondag Roda-Ajax.. Ik kan haast niet wachten!

Overigens: bewijs is er niet. Politie 020 heeft samen met Job C. de gegevens doorgegeven aan CIV en KNVB, en die hebben besloten iedereen een SV op te leggen. De aanklacht is:

'VERDENKING van overtreding van de nootverordening'.

Niemand wist dat die er was. De 7 personen die langer vast zaten hebben daarvan was dat in 3 gevallen omdat ze geen ID bij zich hadden, 2 hebben tegen een poort geschopt (nadat ze niet binnen kwamen dus), een heeft tegen een paard geschopt nadat deze zijn vriendin omver reed en de laatste heeft belediging ten laste gelegd gekregen....

Als ze ons een SV op gaan leggen dan betekend dat dat ze iets hebben en dat er dus ook een strafzaak zou moeten volgen, maar die komt er dus niet. Allemaal zeeeeééér dubieus, zeker met het oog op zondag en het oog op het WK!

We zijn wel in één klap de club die de meeste SV's in één keer kreeg. Volgens mij staan we nu sowieso behoorlijk bovenaan Hoeveel heeft Feyenoord er, Tank?
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden