Enkele bericht bekijken
Oud 4 April 2006, 09:26   #42
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Roelof Luinge was mijn held, is mijn held en zal altijd mijn held blijven. In één woord: geweldig die gast! Doet gewoon waar die zin in heeft, fluit nooit bewust voor of tegen je; oftewel, is gewoon objectief.

Vandaag was precies zo'n situatie als in Heerenveen eerder dit jaar. Toen durfde zo'n droeftoeter niet af te fluiten terwijl het al lang tijd was. Luinge doet dat gewoon wel, schijt aan of het nu Ajax is of niet!
Uit dit topic, dit topic en tot slot dit topic en ohja ook nog dit huiltopic spreken minder adoratie ten opzichte van Roelof, sterker nog, je mening is 360 graden gewijzigd:

Citaat:
Luinge is altijd al een man volgens het boekje geweest, maar toonde zich wederom geen topscheids
Citaat:
Het feit dat Luinge altijd al volgens het boekje floot geeft alweer aan dat hij volkomen ongeschikt is voor dit niveau..
Citaat:
Een man als Luinge denkt écht dat de mensen thuis zitten en denken: nu gaan we eens een avondje Luinge kijken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GregoorvanDijk
Maar dat is typisch Luinge. De slechtste scheidsrechter die er in Nederland rondloopt, de meest inconsequente en de meest irritante. Dat roep ik ook al jaren
Citaat:
Arthur, goede scheidsrechters vallen niet op..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GregoorvanDijk
Vanavond was ik weer eens getuige van een tot op het bot gemotiveerde Luinge, om het thuispubliek tot gillens toe tegen zich te krijgen. Al de 2e keer dit jaar (in zeer korte tijd, andere was Willem II-thuis) worden we er werkelijk bijgenaaid. Dan kun je weer gaan zanikken dat dat altijd wel eens voorkomt, maar vraag het aan elke van 15.000 toeschouwers van vanavond.
Om met leekens zijn woorden te spreken 'in de eerste plaats speel je tegen AZ, maar vanavond moesten we het ook nog opnemen tegen de arbiter'. En gelijk heeft hij. Het veld was al k*t, maar elke aanval met enige potentie werd in een zeer vroeg stadium door deze mierenneuker teruggefloten.
Dat Roda niet verloor had enkel te maken met het schandalig slechte AZ, dat er niet eens in slaagde bij Kalac in de buurt te komen, anders had de bal zeker en vast op de stip gelegen. Ook zelden meegemaakt dat het publiek zó een eenheid was. Tegen L. wel te verstaan.
Ik hoorde dat De Graafschap ooit weigerde onder De Graaf te spelen. Is het mogelijk dat Roda weigert ooit nog onder deze vogelaar te spelen?? Want het is ook in zijn belang (wil hij nog heelhuids uit Kerkrade kunnen vertrekken..)

Laatst aangepast door Ar-Tuur : 4 April 2006 om 09:32
  Met citaat antwoorden