Enkele bericht bekijken
Oud 4 April 2006, 22:47   #396
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
heel verhaal
Klopt helemaal, Arthur! Totdat ik eens een onderzoek ging doen over onder welke scheidsrechters Roda de meeste punten haalde, sinds begin jaren '90. De feiten spraken absoluut het tegendeel van mijn mening, namelijk dat Luinge de scheidsrechter was waaronder wij veruit de meeste punten haalde. Zeker wanneer je ging kijken naar wedstrijden tegen de Top 3. Luinge heeft gewoon schijt aan alles en iedereen.

In Sportweek schreef een journalist een maand later een collumn over Luinge:

Citaat:
'Je hebt het liefst gezelligheid om je heen, een arm om je schouder. Je straalt het niet uit. Je bent een olifant in een porseleinkast, de man van het harde besluit. De grap is dat mensen dan altijd denken dat je tegen ze bent, maar neem de supporters die van Roda JC houden. Die hadden laatst een onderzoek gedaan en wat bleek? Onder geen één andere scheidsrechter had Roda zo vaak gewonnen. Terwijl ze dus oprecht dachten dat jij verschrikkelijk anti-Roda was..'
Volgens mij heeft Roelof dat ook gelezen. Sindsdien krijgt hij altijd applaus wanneer hij zich komt warmlopen bij ons. Tegen Ajax waren er zelfs pro-Luinge spreekkoren. Ik kan mij sindsdien nauwelijks nog een wedstrijd herinneren die we onder hem verloren hebben.

Zo zie je maar: een mens is nooit te oud om te leren. Luinge is gewoon een absolute topper

Overigens, als je recenter gaat zoeken op mijn posts (dus niet onder de historische naam GvD, die is Utrechter ) dan zul je dat ook terugvinden!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden