Enkele bericht bekijken
Oud 8 April 2006, 19:28   #23
agreement
Guest

Standaard ervaring

Ik ken iemand die het meegemaakt heeft. Het was op dat moment één van haar beste vriendinnen.

Men vriendin was met die gast gedurende enkele maanden mee samen. Tot zij samen hun relatie wat rust wouden gunnen; wat ruimte wouden geven.

Een maand na deze beslissing, kreeg ze te horen dat die vriend samen was met haar beste vriendin. Dat dit allemaal nog eens gebeurde vlak voor een examenperiode maakte het extra triest.

Door enkele details is ze dan nog te weten gekomen dat dit al bezig was gedurende dat zij samen was met die gast. Ze heeft toen de ergste periode van haar leven meegemaakt. Twee personen die ze volledig vertrouwde hadden haar bedrogen waar ze bijstond.

Moest ik in haar plaats geweest zijn; onvergeeflijk!!! Gedaan - finito - fini!!!
Maar mijn vriendin kon dit niet; ze zag ze nog te veel in de aula tijdens de lessen. Dus besloot ze om het te vergeven. Maar ik zie gewoon aan haar dat telkens ze die 'vriendin' ziet, er oude wonden opengereten worden.

Verliefd worden kan iedereen overkomen; ook op het lief van je beste vriend/in. MAAR het feit dat je het verder laat gaan heb je WEL onder controle. En ik zou het zelfs men vijand niet willen aandoen. Dit is het laagste en het ergste van het laagste wat je op relationeel niveau iemand kan aandoen.
  Met citaat antwoorden