Onderwerp: Zwanger?!
Enkele bericht bekijken
Oud 12 April 2006, 13:50   #1
lausie
Guest

Standaard Zwanger?!

Hey! (Het is miss een lang verhaal maar I NEED HELP)

Woensdag 22 maart moest ik weer beginnen met een nieuwe strip maar ben dat vergeten en heb toen de pil pas donderdag 23 maart geslikt rond 11 uur. Dus ik heb een stopweek gehad van 8 dagen en ik heb ergens gelezen dat dat absoluut niet mag en dat een stopweek van 7 dagen maximaal is en dat als je een stopweek hebt van 8 dagen dat je dan een kans hebt dat de eicel wel vrijkomt. In de stopweek heb ik sex gehad met mijn vriend maar daarna ook gewoon. Verder heb ik de pil gewoon doorgeslikt tot vrijdag 7 april. Toen ben ik in slaap gevallen omdat ik zo moe was...en zondag 9 april ben ik hem ook vergeten en dit waren dus 2 pillen in de derde week van de strip. Niet zo slim dus... Gister dinsdag 11 april was mijn laatste pil van de strip en had opeens bloedverlies overdag best wel wat maar s'nachts helemaal niet en s'avonds..Ik heb gelezen op internet dat als je zwanger bent, kan het voorkomen dat je wat licht roze bloed afscheidt op het moment dat de embryo zich nestelt in de wand van de baarmoeder. Dit gebeurt 8-10 dagen na de ovulatie, dus iets eerder dan je menstruatie, terwijl ik pas altijd op een zaterdag ongesteld moet worden, zou het dus kunnen betekenen dat ik zwanger ben? Vanmorgen was ik ook heel erg misselijk en heb krampen in me buik. Ik ben ook steeds eerder moe en kan s'nachts haast niet slapen. Kan iemand mij helpen?? Wat denken jullie?

Groetjes + kus Lausie
  Met citaat antwoorden