BORSTEN : Nou als ik nou was zou ik me daar niet heel veel zorgen over maken dat je nu nog geen borsten hebt.. Bij mij was het zo... in groep 7 kreeg ik al borsten & ik was echt de enige!!
Dat voelde ook niet zo leuk, want met gymen keken ze altijd naar mij omdat ik de enige met borsten en een bh-tje was.. Hoe het voelde weet ik niet meer zo goed, maar bij mij groeide ze heeel snel (bij ons in de familie is het erfelijk grote borsten & slank lichaam den kaan tot maat 36/38 ) en het was ook best een beetje gevoelig. Nu in mijn klas.. (meiden van 17 - 20) krijg ik nog steeds te horen.. ja jij met je dikke tieten en je slanke lichaam, geef mij eens wat joh, het is niet eerlijk zeggen ze dan.. maar jah ik zeg dan ook nee het is ook niet eerlijk dat ik min. €10 meer voor een bh moet betalen & in bikini's niet kan slagen omdat de setjes met een grote cup ook altijd een bijpassende groot broekje heeft (waar ik wel 3x in kan!

) nu kan ik er wel om lachen en ben ik er trots op (en mijn vriend ook

) maar er zijn ook jongens die niet om grote borsten geven. het is dus zeker niet altijd een voordeel om grote borsten te hebben of ze al vroeg te krijgen... ik sporte altijd veel: gym, voetbal etc.. maar dat was op een gegeven moment niet meer fijn met rennen wat ik dus erg jammer vond
ROKEN : of roken met papier goed voor je is? ik weet wel zeker van niet... maar een sigaret roken is ook niet gezond