Onderwerp: cocktails..?
Enkele bericht bekijken
Oud 18 May 2006, 17:30   #9
AMF
Super Lid

AMF's Avatar

Standaard

ik kreeg toevallig dit mailtje van een vriendin gisteren, maar ik heb ze niet uitgeprobeerd nog

purple rain

Schenk de Blue Curacao en de Flügel in een longdrinkglas. Aanvullen met 7-up en enkele ijsblokjes.
Garneren met een (roze) lichtgevend rietje!

oscars flame

Neem een longdrinkglas en vul deze met 3 ijsklontjes. Schenk de Safari, Malibu, Pisang Ambon en Passoa over het ijs en vul aan met jus d'orange.

Een rood lichtgevend ijsblokje is een perfecte touch voor deze cocktail!

the mouse

Doe drie ijsblokjes in een longdrinkglas. Schenk hierover de Blue Curacao, de Pisang Ambon en de Malibu. Vul voor 3/4 aan met 7-Up. Schenk tenslotte voorzichtig een klein beetje jus d'orange over het drankje, zodat het er bovenop blijft liggen.

Garneer met 2 metallic rietjes.

Amparo

Flugel ,Scheutje Pina Colada ,1 deel Coeberg(bessen jenever), 1 deel Beachberry Annanassap

Doe ijs, Coeberg en de Pina Colada en de Beachberry in de shaker en schenk er 2/3 van een flesje Flugel bij en dan een klein beetje ananassap. Schud stevig elkaar tot er een schuimende massa op ligt. Doe dan wat ijs in de de longdrink glazen en giet de drank er overheen. Giet daarna voorzichtig wat van de schuim die was ontstaan bij het schudden er op en garneer met een rietje.

Miss Piggy
3 cl. Pina Colada , 1 flesje Flugel , 7-Up
Schenk de Pina Colada en de Flugel in een longdrinkglas en vul het op met 7-Up(geeft een leuk schuimeffect).

Ik moet zeggen..ze klinken niet allemaal even lekker