Citaat:
Origineel gepost door elvenkindje
Nou ik hoor dat hij maar 189 euro kost zit ik er toch er aan te twijfelen of er wel zo'n groot verschil zit tussen de Behringer en de LP. Natuurlijk is zo'n beetje elke gitaar beter dan zo'n starterspakket maar het verschil zal niet echt duidelijk te zijn.. Zelf ben ik meer van de aanpak 1 keer goed kopen ipv 20 keer 'middelmatig' kopen, als in 1 keer een gitaar van 2000 euro kopen als je eenmaal weet wat je wilt.
Maar om op je vraag antwoord te geven, neem gewoon lekker je gitaar en versterker mee naar Feedback en vraag of je de 2 gitaren door je versterker mag testen. Als je je eigen spullen thuis laat laten ze je hem namelijk op de beste versterker testen en dan komt elke gitaar er perfect uit. Als hij lekker speelt en klinkt, dan weet je wat je moet doen he  Wij kunnen niet voor je beslissen, alleen advies geven 
|
Ehm, ik denk dat je de Les Paul van 189 wel kunt kopen en er op vooruit gaat, hij is trouwens qua innerlijk EXACT hetzelfde als de SG van 189 (ze hebben ze allebij bij de groove-factory.nl vast ook wel bij die shop)
De Behringer gitaar is vrij slecht, de versterker is volgesmij best goed, ik heb hem zelf niet, getest bij een vriend, en die heeft hem wel es getest met betere gitaren.
Ik las trouwens dat die Les Paul niet super is, maar ik denk nog wel beter dan de Behringer, ook wel leuk gitaartje =)