Onderwerp: veganisme
Enkele bericht bekijken
Oud 19 May 2006, 16:39   #75
zosten
Guest

Standaard Veganisme of beter "ZUIVELVRIJ!"

Alvorens iets af te breken moet je eerst jezelf goed informeren! mijn vrouw en ik zijn al +18 jaar veganisten!
in 18 jaar tijd NOOIT ziek geweest of wat dan ook!
Moe misschien wel eens. Wie niet? Maar dat komt omdat we bezig zijn (al 4 jaar) van 's morgens 7u30 tot 23u55 en ja zelfs véél later! Tekorten????? Waarom denk jij dat we tekorten hebben? Het is net wij die gezond leven, en zéér gevarieerd eten...niet jullie ! Jullie vreten om te vreten niet om te voeden!
Tekorten aan eiwitten? Wat een onzin zeg! Planten hebben ook eiwitten hoor! Jullie bouwen teveel op aan dierlijke eiwitten , het is één en al dierlijk eiwit die jullie eten. Vandaar dat iedereen kankers kweekt, ziek wordt en vooral DIK worden! Kijk maar eens op de achterkanten van etenswaar overal duwen ze dierlijke eiwitten erbij! Waarom ? Om het product goedkoper te maken maar zéér nadelig voor 't milieu en de mens!
Het enige waar wij moeten op letten is B12. En dan nog, we kunnen tekort hebben aan vit B12 omdat we het zo gewoon zijn om koffie en alcohol te drinken, zo nu en dan! EN in Denemarken hebben ze onlangs een serieus onderzoek (studie) gedaan ernaar en wat blijkt? Juist! Veganisten zijn de gezondste mensen!
Heb ik al die jaren zelf ondervonden! En ik doe geen bureau-werkjes of zo maar verbouwingen, vloeren, muren uitbreken enz enz daar heb ik echt geen schrik van! Integendeel ik moet altijd lachen met de carnivoren hoe rap ze buiten adem zijn.... wacht... eerst een bakje koffie hoor... ffffff ....terwijl ik daar klaar sta om verder te werken! Sukkels!
  Met citaat antwoorden