Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
Je zit ook steeds te zeiken dat die microkosmos niet bewezen hoeft te worden, en dat het door de wetenschap al aanvaard is. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik (met mijn wetenschappelijke studie die raakvlakken heeft met de scheikunde) nog nooit in wetenschappelijke context van microkosmos heb gehoord,
|
Ten eerste zeik ik niet.En ten tweede heb jij blijkbaar nog nooit goed opgelet op school, want de scheikunde gaat over de wereld van de atomen, dwz de wereld in het klein, dat is de microkosmos.En als je dat woord nooit gehoord mocht hebben, dan hoor je het nu en heb ik je het uitgelegd. Of ben je zo'n brave schooljongen dat je alleen gelooft wat de meester zegt?
Citaat:
.....en al helemaal niet van ruimtevaartuigen die de atoom op zouden bouwen.
|
Dat heb je inderdaad nooit gehoord, want ik ben de enige ontdekker daarvan.
Citaat:
Ik zou dan ook graag wel echt bewijs willen zien, bijvoorbeeld een artikel uit een toonaangevend wetenschappelijk tijdschrift zoals de Nature...
|
Mijn atoomtheorie staat niet in een toonaangevend tijdschrift, want die zijn allen zeer conservatief en houden niet van nieuwe ideeën, zeker niet zoiets zeer revolutionairs als dat van mij.