Enkele bericht bekijken
Oud 22 May 2006, 23:12   #11
AmbyPur
Lid

Standaard

Als een forum goed draait, dan kun je het goed draaiende houden. Dit forum ligt op zijn kont. Denkt men. Dat het niet meer is zoals vroeger lijkt me niet alleen een gevolg van dat wij ons werk niet goed doen, maar ook van bijvoorbeeld de opkomst van sites zoals Hyves waar de jongeren massaal naartoe gaan.

Maargoed daarbij denk ik ook dat er te weinig nieuwe mensen en teveel oude mensen zijn hier. Het is al een tijdje zo dat het hier niet meer donders leuk is maar er komt ook weinig verandering in. Zowel de staff als de leden leggen de verantwoordelijkheid daarvan regelmatig buiten zichzelf, en waarom niet, wie heeft er de tijd en wil moeite doen om vrijwillig dit forum er weer bovenop te krijgen? Maar met z'n allen opstappen helpt het forum al helemaal niet...

Het nieuwe leden werven wil niet vlotten, imo met name omdat Spill nauwelijks omkijkt naar het forum.
Radicaal beleid werd ooit helemaal afgekraakt, en het lijkt me nu ook niet handig om de topics die wél geopend worden meteen te sluiten omdat het niet helemaal serieus is of omdat mensen zich onnodig aangevallen voelen, of andere redenen die op grote populaire fora wel gebruikt worden.

En het is al de zoveelste keer dat er tijdens het nieuwe FB's werven deze discussie los komt. En iedere keer hopen we op beter en deze keer ook. We zetten ons weer keihard in en hopen dat het nu niet weer doodbloedt.. en ik denk dat die positieve energie die op zo'n moment loskomt langzaam maar zeker ook werkt, maar dat het op de lange termijn en terugkijkend pas echt merkbaar is.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden