Citaat:
Origineel gepost door Tyskie
(kan een fb dit gedeelte even splitten in een nieuw topic ofzo?)
|
Ik zeg niks..
Citaat:
Ik ben het met je eens dat Spill dit forum een stuk drukker zou kunnen maken, door het forum te gebruiken als deel van een interactive community. Koppel het forum aan de profielen, aan games en je krijgt vanzelf meer aanloop verwacht ik.
Ik zou iig niet weten waarom iemand op dit moment naar dit forum zou gaan? Het is niet echt aanlokkelijk ofzo (in tegenstelling tot hyves, sugababes of s.com).
De realiteit is imho gewoon dat ll.com op deze manier niet zal groeien en dat de enige mogelijkheid daartoe bij spill ligt.
|
Eens
Citaat:
Ik denk ook niet dat je van een FB nu moet gaan verwachten dat hier fokbeleid wordt toegepast. Dat werkt gewoon niet, maar wat geflame of nutteloze/ irritierende post mogen imho wel gewoon verwijderd worden.
|
Dat gebeurt nu ook.
Citaat:
Ik geloof best dat jullie je als staff keihard inzetten.. maar ik snap niet dat jullie als staff geen beleid formuleren. Dat je doelstellingen op papier zet. Je kunt toch als staff van elkaar eisen dat je je best doet om je eigen forum te verlevendigen?
Als ik nu in de staff zou zitten zou ik knettergek worden van zo'n chalyken die gewoon geen ruk gedaan heeft aan FTV&R. Want met alle respect, als het puur om slotjes zetten gaat, dan kan 1 persoon dat nog wel af.
Je moet van elkaar kunnen verwachten dat je al die inzet toont om de tuin zo mooi mogelijk te laten bloeien, ook al is de grond (spill) nog zo slecht.. De staff hoeft geen vriendenclubje te zijn, je mag elkaar best er op afrekenen als er gefaald wordt. Maar ik vind dat je van elke forumbaas mag verwachten dat hij zijn uiterste best heeft gedaan om er iets van te maken. En als dat er niet meer in zit, dat-ie gewoon stopt (of gedwongen wordt te stoppen)..
|
Waar haal jij je informatie vandaan? Zo'n beleid is er ook. Helaas kan je niet altijd een daad stellen met betrekking tot die eisen, aangezien je nog steeds met vrijwilligers werkt en je moeilijk het hele forum FB kunt maken (er zijn simpelweg te weinig, geschikte, mensen om dat te doen, een nadeel van een klein forum).
De staff is geen vriendenclubje, ik weet niet hoe je daarbij komt. Het gaat constant over de bart-club en dat slaat nergens op. Ik heb nauwelijks contact met andere forummers buiten het forum om. Hoogstens eens een keer dat ik een link verstuur via msn die acuut aangepakt moet worden.
Wat het afrekenen betreft, ook dat gebeurt dmv. een evaluatie. Daarin is Chalyken er idd ook niet te best vanaf gekomen. Je moet iemand dan ook de kans geven zich te verbeteren, helaas is dat tot nu toe nog niet gebeurd.
Citaat:
Maar zoals het nu gaat kan elke dwaas forumbaas worden, is deze uitgebreide selectiemethode echt niet nodig..
[/I]
|
Dat is dus echt onzin. Iedereen krijgt de kans zich kandidaat te stellen als forumbaas. Als er echt dwazen bij zitten die niet geschikt zijn, dan worden ze uiteindelijk echt niet gekozen als FB (waar dat in het verleden wel gebeurd is met bepaalde personen als je het mij vraagt).
Voorheen was het zo dat je FB werd als je bij het vriendenkliekje hoorde, daarvoor werd je dan gevraagd. Nu krijgt iedereen een eerlijke kans en dan ga jij het omdraaien en zeggen dat dit niet goed is? Lullen naar je eigen straatje?
Citaat:
en ik denk nog steeds dat het forum -zonder nieuwe leden- drukker zal worden als gewoon de prive-fora worden afgeschaft..
|
Nogmaals, d'r zit best een kern van waarheid in. Helaas zie ik het echter anders. Ook het meidenforum is namelijk voor een aantal een trekpleister naar de site toe. Je stimuleert die mensen niet om meer te posten op het gewone forum als het meidenforum niet meer bestaat, ze komen dan simpelweg niet meer. Er zal gewoon anders opgetreden moeten worden door de desbetreffende FB, hier zijn ze ondertussen mee bezig om te kijken hoe hier het beste invulling aan gegeven kan worden.