Citaat:
Origineel gepost door Tyskie
Het werkt gewoon niet, omdat deze staff niet bereid is echt extra tijd en moeite te investeren om een probleem op te lossen. Er heerst simpelweg een 'alles is wel best-mentaliteit'.
|
Er zijn staffleden die
WEL tijd en moeite in het forum steken of hebben gestoken. Maar het probleem van de staff is dat je een gedeelte hebt dat het beste voor heeft met het forum, tal van ideeën bedenkt en in staff plaatst en dit blijft doen, maar je hebt ook een gedeelte dat het ook goed voor heeft met het forum, maar er geen vinger naar wil uitsteken, een soort van passieve fb.
En na een tijd ben je het gewoon zo beu dat er niet of nauwelijks gereageerd wordt op jouw ideeën en voorstellen dat je zoiets hebt van den boom in met het forum, ik heb er al genoeg tijd en energie ingestoken.
Als staff moet je een groep vormen en
NIET een groep individuen die genoegen neemt met slotjes plaatsen en berichten verwijderen. Als staff moet je samen denken en in het begin lukt dat nog. Er onstaan grootse ideeën waarvan je weet -als je een beetje realistisch bent- dat je ze toch nooit kan uitvoeren of dat ze toch een stille dood sterven na enkele weken of maanden. Een staff moet blijven doorgaan met in groep denken. Ideeën en voorstellen van andere staffleden weerleggen, aanpassen of toejuichen en niet even lezen met in het achterhoofd dat je er misschien later nog eens even op zal reageren.
Op die manier motiveer je jezelf door andere te motiveren. Helaas is die motivatie al maanden zoek in de huidige staff. Zaken die de voormalige staff werden verweten, herhalen zich maar al te vaak.
Dit is ook een van de redenen waarom ik ermee stop.
Dan wil ik het nog even hebben over spill. Ik heb de laatste maanden een relatief goed contact met hen opgebouwd. Het is echt niet zo dat ze het forum zien als een slecht werkend onderdeel van het succesrijke lln.com (al weet ik niet hoe succesrijk lln.com is). Je moet er gewoon als staff achterzitten.
Het allemaal in hun schoenen schuiven is dus ook verkeerd.
De nieuwe staff moet in elk geval iemand aanduiden die in contact staat met spill. Via e-mail, maar ook telefonisch omdat rechtstreekse communicatie veel misverstanden uit de weg kan ruimen, maar die mogelijkheid had ik nu niet.
Maar hierover zal ik het nog wel even hebben met Bart.
Citaat:
Origineel gepost door PFP
er moeten gewoon 4 forumbazen komen, 2 vrouwen 2 mannen waarvan 1 belg, die alles beheren
|
En aan welke Belg had je gedacht? Er zijn geen actieve Belgen meer buiten enkele nieuwelingen en de huidige FB's.
Ikzelf lach met reacties als "het is weer een Belg" of zoals Pakspul het vaak zo graag aanhaalt: "Locatie: Belgica", maar er zijn mensen die het ook persoonlijk gaan nemen en (nog) niet beseffen dat je zaken op internet met een korreltje zout moet nemen.