Enkele bericht bekijken
Oud 25 May 2006, 14:31   #18
thedutchspliff
Guest

Standaard

1. Hoe oud bent u?
b. 18 t/m 30 jaar

2. Welke cupmaat heeft u?
c. Cup DD of meer

3. Welke omvang heeft u?
a. 65-70

4. Waar koopt u uw lingerie?
e. Anders, namelijk….. het varieert een beetje, het ligt eraan waar ik toevallig een bh tegen kom die past.

5. Hoeveel geld besteed u gemiddeld aan lingerie per kwartaal?
e. € 50,- of meer (voor minder dan 50 euro kan ik niet eens een bh kopen)

6. Hoeveel beha’s heeft u?
a. 1 tot 2

7. Welke voorwaarden stelt u aan lingerie?
e. a, b, d en c

8. Welk soort beha draagt u het liefst?
b. Voorgevormde beha

9. Welke merken draagt u het liefst?
d. Anders, namelijk….. het maakt me niet uit, zolang t maar past.

10. Hoe belangrijk is lingerie voor u?
c. Heel belangrijk

11. Kunt u altijd de beha vinden die u zoekt?
c. Nee, anders namelijk….. ik krijg altijd t idee dat bh's in mijn maat niet bestaan.. vind ik er uiteindelijk eentje, issie inderdaad nog lelijk ook.

Opmerkingen:
Ik vind het een geweldig idee! Ik was op google opzoek naar bh speciaalzaken (omdat ik nodig een nieuwe bh moet hebben maar die niet kan vinden) en kwam toevallig op deze enquete terecht. Ik heb me er speciaal voor geregistreerd omdat ik em graag wou invullen.
Bh's kopen is voor mij echt een ramp, ik heb al een grote cupmaat, maar door mijn smalle omvang wordt het automatisch een paar cups groter. Bh's vinden in mijn maat is dus bijna een onmogelijke opgave. Ik heb ondertussen bijna een hekel gekregen aan het shoppen voor lingerie. Het lijkt soms hopeloos. En daarbij komen er nog de bikini's en badpakken. Ik heb geloof ik heel Nederland gehad, maar er is niks in mijn maat. Uiteindelijk kies je dan maar voor iets wat er mee door kan, hoewel het eigenlijk voor geen meter zit.
Daarom vind ik het echt geweldig dat er eindelijk iemand is die ermee bezig is. Lingerie winkels zouden er ook eens wat meer aandacht aan moeten besteden.
Zo, hehe, ik ben mn frustraties weer kwijt. en nogmaals, een hardstikke goed initiatief!

Emma