Enkele bericht bekijken
Oud 28 May 2006, 13:12   #11
Keira
Guest

Standaard

Ik ben een jaar lang bewust heel anders geweest via het internet dan ik in het echt. Ik ging toen zelfs zo ver dat ik echt een compleet vals personage had en iedereen geloofde dat ik echt die persoon was en ik echt uit de andere kant van het land kwam. Deze persoon gebruikte ik niet alleen tegen onbekenden, maar ik ging er zelfs zo ver in door dat zelfs mijn beste vriendin het geloofde. Ik maakte haar eigenlijk omdat ik toen niet wist wat ik met mezelf aan moest en ik bang was dat mensen me raar zouden vinden. Ze was dus eigenlijk een persoon waarachter ik me verschuilde. Pas na een jaar besefte ik eigenlijk dat we niet zo heel erg verschillen van elkaar en smolten we samen tot één persoon, de echte mij. Al heeft het me echt nog wel even gekost om al die leugens bij mensen weg te poetsen. Ik was wel bang geweest dat mijn vriendin het heel erg zou vinden, maar gelukkig was ze er niet boos over, eerder verbaasd.

Tegenwoordig blijf ik dus gewoon lekker mezelf. Al kan ik het meestal niet nalaten vreselijk irritant te doen via MSN en internet. Ook ben ik veel minder bang om raar gevonden te worden en verlegenheid heb ik eigenlijk geen last van. Ik ben dus nogal wat brutaler kun je zeggen. Maar verder... eigenlijk ben ik gewoon mezelf.
  Met citaat antwoorden