Citaat:
Originally posted by Wolfhawk
Meestal zijn vreetbuien, spy aangelegt misschien iets wat in het verleden gebeurd is, bv heel de tijd geklierd worden...
of andere minder leuke dingen!!
Vaak kan je pas er iets aan doen als je eerst met jezelf in reine bent gekomen waardoor de vreetbuien ophouden...
Dat zij je pas wil helpen totdat je op een stabioel gewicht bent, vind ik een goeie zaak, omdat dit waarschijnlijk eindelijk iemand is, die er echt een beetje meer verstand van heeft dan anderen in die bisniss!!
|
ik vind het goed va je dat je probeert af tevallen maar hou het ajb redelijk?? het zou erg zijn wanneer je niets meer at of alles uitkotste...zoals veel meiden dat idd doen..ik vind het ook nog es erg wanneer een jongen zo mager als een lat is....ze mogen wel wat breder zijn vinnik.... dik is ook niet nodig maar ik noem nie zo snel iemand dik...
maar mijn steun heb je om af tevallen... zeker wanneer dit onder de professionele hulp gebeurt van een dietiste.... mijn steun zal misschien niet veel voor je zijn omdat je me niet kent maar hou je ons op de hoogte?? ik wil wel weten hoe het gaat hoor...
ik wens je nogmaals veel sterkte en succes... zal wel lukken... met jou doorzettingsvermogen wel...
ps... je had laatst een afspraakje met een meissie... hoe was dat nou?? hoe ging dat nou???