Ik vind niet dat ze maar gewoon seks moet hebben omdat de jongen het graag wilt. Ik ken een soortgelijk situatie en ik kan je nu alvast zeggen dat het nooit zin hebben, wegvalt. Het duurd alleen wat langer. De stap is groter, maar uiteindelijk zal het vanzelf komen.
Daarbij vind ik dat die 2 gewoon moeten wachten. seks is niet het enigste en het belangrijkste in een relatie, natuurlijk is intimiteit belangrijk! maar je begint gewoon niet aan seks als je er niet aan toe bent. de vrouw/meisje die gaat naar verloop van tijd zelf merken of ze seksuele gevoelens krijgt bij een bepaald persoon.
En als je van elkaar houd of om mekaar geeft dan houdt je gewoon rekening met elkaar.
Citaat:
Als jongen heb je bepaalde behoeftes. Het meisje zou t gewoon een aantal keer kunnen doen/laten gebeuren om in de behoefte van haar vriendje te voorzien en zelf gewoon aan iets anders proberen te denken (al is het ook niet fijn om een lijk bij je in bed te hebben)
|
Sorry hoor maar dit vind ik echt belachelijk dit zie ik in mijn ogen ook gewoon als verkrachting ofzo. OMDAT de jongen een behoefte heeft moet zei het maar gewoon laten gebeuren en proberen aan iets anders te denken??? komop zoiets kan je niet laten gebeuren.