mmm ik kende mijn vriendje al een paar jaar

we waren gewoon vrienden, ik kende zijn ouders ook al langer eigenlijk! Zijn hele aardige mensen. Vlak voordat we iets kregen gaf hij zijn verjaardagsfeestje en mijn moeder haalde me op, stonden onze moeders nog een tijdje met elkaar te kletsen.
En nu hebben we meer dan een jaar en ik ga al sinds het begin best vaak met vriendje+ouders+schoonouders uit eten

is heel gezellig! En we gaan soms met z'n allen barbequen, en ik ga met mijn schoonouders+vriendje mee op vakantie, en ik krijg heel vaak kleine cadeautjes van mijn schoonmoeder

we gaan ook soms samen (zonder mijn vriend) ergens heen ofzo! Echt grappig. Ik ben voor hun een soort tweede dochter, en hij een soort derde zoon voor mijn ouders.
ik vind het wel heel fijn dat we zulk goed contact hebben met elkaars ouders, want we zitten vaak bij elkaar thuis, en dan zie je elkaars ouders toch ook af en toe. We komen dus ook graag bij elkaar. Ik vind het ook belangrijk dat je goed met je schoonouders kunt opschieten, zie boven.
Ben blij dat ik het zo getroffen heb

Bij een exvriendje ging het zo: we hadden een jaar ofzo en toen zag ik zijn moeder pas voor het eerst en dat was een ontzettende bitch met jasjes va 2000 euro enzo. we mochten elkaar echt niet bah bah bah! ben blij dat ik daar vanaf ben