4 jaar geleden, voordat we wat met elkaar kregen was ik al bij hun thuis. ik heb wel aardige schoonouders, kan er goed mee opschieten
In het begin vond ik het wel een beetje eng, want wat zullen ze wel niet denken hee ? Zomaar een meid bijna elke dag bij hun thuis, zit een beetje te flikflooien met hun zoon (om het even te overdrijven). Maar heb soms nog steeds wel het idee dat ik even m'n best moet doen, want ik word hoogstwaarschijnlijk de vrouw van hun zoon dus tja, ben ik geschikt?
Alleen wat soms een beetje botst, is dat ik niet tukkers ben opgegroeid, waardoor ze weleens met termen komen die ik dus totaaaal niet ken. En daardoor komt het soms over alsof ik niet zo snugger ben

stoet'n, henig an, dat soort dingen
Mijn ouders en zijn ouders hebben elkaar weleens gesproken, maar nog niet echt dingen ondernomen. Ze hebben van beide kanten hun eigen dingen die ze leuk vinden.
Zijn pa houdt bijvoorbeeld van biljarten en een boek lezen, mijn pa houdt van online schieten met medal of honor en heeft vroeger in een hardrockband gespeeld

Mijn ma houdt van muziek zoals Sting en Coldplay, zijn moeder van Jan Smit. Hoewel zij ook wel een aardig neutrale smaak heeft. een cd van de red hot chili peppers vind ze minder erg dan de hele avond hoempapa muziek luisteren