Enkele bericht bekijken
Oud 19 June 2006, 21:01   #14
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP
115.000 kilometer voor een auto van 10 jaar oud valt nog wel mee hoor. Tja op een oude fiets moet je het leren
Ja, ik ben ook van die mening. Ik kan heus niet beloven dat ik in't begin eens geen inschattingsfout ga maken en een paaltje omver rij
Daar moet je gewoon rekening mee houden.
En als ik daarna nog 4-5j met die auto kan rijden, dan is het gewoon zo, en als ie weg moet na 2jaar, dan kopen we een andere :-)

Citaat:
Origineel gepost door Bazzemans
Precies, het aantal kilometers is absoluut niet het belangrijkste waar je naar moet kijken. Het belangrijkste is de motorische gesteltheid en de mate waarin er sprake is van roestvorming.
We hebben testritje gedaan. Was echt wel relaxed. Enkel moeten binnen 2j de voorste veringen vervangen worden en dat ging me iets van een 200 euro kosten.
En de wielen moeten opnieuw uitgelijnd worden dacht ik. Want er was een kleine afwijking van de stand van het stuur met de stand van de wielen...

Anyway... Ik ga deze week nog bij verschillende garages kijken achter een auto, want ik denk niet dat het deze gaat worden. 10j is toch wel het maximum vind ik :-)
Maar we zien wel...
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden